myVectron digitální účtenka

Alternativa k papírové účtence

Digitální účtenka vám pomůže ušetřit náklady a papír. Zákazníci si mohou svým mobilním telefonem naskenovat QR kód na zákaznickém displeji. Tento QR kód obsahuje digitální účtenku, kterou lze uložit na mobilním zařízení zákazníka. Alternativně lze na přání vytisknout papírovou účtenku jako dříve.

Přehled výhod digitální účtenky:

  • Digitální účtenka jako alternativa papírové účtenky v souladu se zákonem šetří papír a chrání životní prostředí. Uživatelé digitálního balíčku myVectron Standard mohou integrovat digitální účtenku bez dalších nákladů.
  • Koncoví uživatelé se nemusí registrovat ani stahovat aplikaci, aby mohli účtenku používat.

Předpokladem pro použití digitální účtenky je

  • verze Vectron POS od 6.3.16.0
  • balíček Vectron Digital a
  • zákaznický displej (C11 nebo C100). MobileApp lze použít jako alternativu k zákaznickému displeji.

 

myVectron digitální účtenka je v souladu se zákonem

Můžeme použít digitální účtenku myVectron ke splnění povinnosti vystavení účtenky podle české vyhlášky? Ano, je to možné.

 

Digitální účtenka v aplikaci myVectron MobileApp

Digitální účtenky můžete vydávat i prostřednictvím mobilní aplikace Vectron. Pro číšníky to znamená méně běhání a více času pro zákazníka.

 

 

Tento modul je součástí balíčku myVectron Standard a lze jej rezervovat dodatečně v kombinaci s balíčkem myVectron Start.

    Zavolejte nám!

    Kontaktujte nás pondělí - pátek od 9:00 - 17:00 na čísle: 603 182 188, email:  info@vectron.cz

    Kontaktní formulář

    Vyplňte laskavě kontaktní formulář a my se vám ozveme v nejbližší možné době.

    Kontaktní formulář